Uppsala med en underbar vän!

Var i Uppsala idag med Ellenor. Längesen jag såg den bruden så det var skönt att äntligen få prata av sig om alla minnen vi haft. Riktigt kul! Pratade lite om saker vi även inte vågat talat med varandra om. Kändes bra.
Vi shoppade loss, åt på subway (gjorde en fuling och köpte drickan på donken så vi kunde sitta inne i centrum istället, heheh) och shoppade lite till. Eftersom vårat 16.19 tåg vart inställt (det enda som går till Mähädäby innan åtta) så var vi tvungna att åka en timme senare då jag bara kom till Tierp, och det sög ju lite. MEN fick ju träffa en underbar vän på stationen och vi pratade också lite minnen och sådär, och planerade lite nyårsfiranden förstås! Kommer bli fint det där och jag insåg att jag faktiskt saknat filuren en hel del!
Vi alla skildes åt på tåget och sen for jag hem och åt kinamat med familjen. Mums
Hejssvejs! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0