respektlöst!

Min pappa är någon som jag respekterar och värderar jävligt högt.
Jag vet att han är en sån som gör allt han kan för att hjälpa andra och han respekterar varenda människa på denna jord. Han bryr sig och är alltid glad när han är kring andra människor.
Han har startat något som heter motionsvolley för alla övriga personer som gillar att spela på skoj. Han är en sån också. Jag började med volleyboll tack vare honom och jag skulle till och med sluta för hans skull.
Och nu får jag höra att andra människor i min närhet behandlar honom som skit, och då blir jag rent ut sagt förbannad. Svarar inte på sms, ljuger och snackar skit. Hallå?! Han är inte dum i huvudet! Om ni ljuger och säger att ni har ont ena dagen då han behöver hjälp, men dyker upp nästa dag för träning, så självklart blir han less. Och när han skickar sms och ni inte svarar fast ni är riktiga mobilnördar och jämt håller på med mobilerna, så blir han ju ganska arg och grymt less. Och jag förstår honom. Fyfan!
Om jag vore han skulle jag inte låta er komma på träningarna eller uppdatera er med någon slags information, men tur för er så är inte jag som honom. Han är helt enkelt för snäll för sitt bästa.

Jag har skrivit det i ett helt inlägg förr men jag skriver det igen.
''mess with me and I don't care, mess with my family and I'll crush you I swear.''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0