lediga!

Blir så less på vissa människor. Hatar folk som ljuger och inte håller vad de lovar. Aja, jag stör mig på det men jag bryr mig egentligen inte. Usch! Men jag är glad idag iallafall och nu vet jag vilka jag kan lita på. Dingding! Idag är vi lediga iallafall och det firas med att åka till Örebro och handla julklappar med bästaste Sara. Underbara människa! Älskar våra kvällar, haha. Love! Längtar tills jul, ska få träffa flisan, min baby! Vi ska fara till Stockholm och ha våran årliga tradition, mycket mysigt. har pratat med en kompis hemifrån, Alex, och han fick mig att må bra igår. Han är lite underbar den killen. Ska bli kul och se om vi kan få någon tid att ses på lovet. Nej nu sitter jag på bussen, för nu ska jag ut på äventyr!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0