It's now or never, I ain't gonna live forever

Förlåt för den taskiga uppdateringen, men mitt liv har varit lite ur kurs på senaste tid. Skolan går åt helvete snart om jag inte gör något åt det och volleybollen har känts som om den också gått åt pipan ett tag. Som tur nog kom dagens träning och lyste upp min tillvaro, och imorgon har jag bara morgonträningen (teori, matching väldigt spännande faktiskt!) och svenska där vi ska se på film. Sen JÄVLAR, ska jag hem och städa undan allt plugg som jag har. Ska ta någon paus och städa också men that´s it, nu har jag bestämt mig! Är ju så dålig på att bestämma mig för saker och verkligen göra dem, men nu så.
Jag måste verkligen få tag i svenskan och engelskan annars är jag körd.
Aja, nog snack om det!
hare
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0