Don´t stop believing in yourself!

Idag hade vi fystester, och eftersom jag inte har ett så stabilt s.k socialt liv för tillfället på grund av en del saker så har jag varit lite nere på sistone (anledning till dålig uppdatering kanske?). Jag var helt slut idag efter skolan och hade inte all lust att träna. MEN, detta tog jag som min motivation konstigt nog och det gick ju vägen kan jag minst säga er! Fyfan vad jag kände mig grym efteråt.
Höjde mig i alla testerna:
  • Knäböj +30kg (!!!!)
  • Kast med Medicinboll +2dm
  • Kickstöt +15kg
  • Brutalbänken +1
Så jävla stolt över mig själv!! På måndag är det snabbheten och spänsten som troligen ska testas, ännu mer taggad. Över 3 meter nu? hoppas hoppas!
Fick till en smäll idag på bollpasset som fortfarande sitter i skallen på mig, nästan en dunk och vissa ropade att jag nog var vid 3 metersstrecket, tänk vad glad jag hade blivit! har ju bara 3 cm kvar :)
Åh idag var en bra träningsdag, man ska aldrig sluta tro på sig själv!
hörs

Kommentarer
Postat av: erika

3 meter fixar du ju lätt, sockerpullan! :) pusss

2011-12-16 @ 13:21:59
URL: http://eerikajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0