Dan före dopparedagen

Hejsan alla glada!
Vid nio imorse vaknade jag av att mamma kom in och ropade att hennes fritidsbarn hade kommit, så det var bara att kliva upp då alltså. Vi drack lite kaffe (jag och mamma) och pratade lite medan ungarna såg på tecknat. Sen började vi baka pepparkakor. Blev lite misslyckat och så, men det var kul. Lite tråkigt att jag har börjat tappat julstämningen men det är bara att hålla ut, julafton är det ju inte förrän imorgon. Vi knäppte lite kort och posade, sen stack vi upp till tobbes rum och busade lite till. De är ju så söta de små liven! Lite roligt är det att den lilla killen som heter Eddie är så lätt att lyfta att han skulle kunna vara min "Vikt" nu när jag inte har något gym att vara i, haha. Nej nu ska jag fara in till gävle (igen), byta skorna som jag köpte igår till en storlek större och träffa Humle och Dumle. Hör av mig senare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0