3 veckor kvar!

3 veckor kvar till julafton. Helt sinnes!
Mina föräldrar är här över helgen. Blir rätt bortskämd, hehe. Och pappa kom med alla matlådor som han lovat mig, så fatta glädjen att få äta sig mätt ända fram till jul. Yeey!
Har ätit på JallaJalla två gånger, och pappa ville fara dit igen men jag satte stopp för det. Nu fick det vara nog. Pasta igår, kebab till lunch och ikväll pizza. Vilken uppladdning man får inför morgondagens match!
Matchen är hemma mot Katrineholm, så ALLA som är lediga lyfter arslet och styr stegen mot hallen för att heja fram oss till fortsatt serieledning. Vi ska vinna mot Katrineholm, och vi vill ha publik som kan hjälpa oss att göra det möjlig :) Komsi komsi!
för övrigt så har jag lite i skolan kvar att jobba med, men annars är det lugnt. Ska hinna med två tvättar och två städningar innan jag far hem och firar jul, så får se när jag ska fixa med det. Julklapparna är klara, bara inte inhandlade riktigt än. Heheh
Om ni vill veta vad jag önskar mig så kommer det i nästa inlägg. Nu ska jag gå och diska innan vi hämtar pizzan och myser till det och ser på Så mycket bättre.
Kram på er! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0