Sometimes I wonder, why didn´t I try?



var ute med ett skönt gäng igår/inatt, och dessa brudar var några som gjorde min kväll. Det vart inte en så misslyckad kväll igår trots allt som jag trodde att det skulle bli. Precis då jag skrev inlägget igår så ringer sami och felice och frågar om jag ska med dem och ett gäng ut. Visst ville jag det!
Nu sitter jag med småkusinerna i famnen och ska väl få något att äta snart. Klockan 16 tar jag tåget till Gävle för att träffa min älskade b-rud. Fyfan vad jag har saknat henne! ♥
Söta kusiner :)
kram på er mina trogna läsare!
puss

Kommentarer
Postat av: Små kussen

Saknar dig gumman<33 Kul att du kom ner du räddade mitt liv :) PUSS <333333

2011-08-29 @ 19:50:56
URL: http://typlinmpans.blogg.se/
Postat av: Små kussen

LOOOOOOO<3VVVE YOOOOU <33333<33<3<3

2011-08-29 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0