Lindesberg!

BOOOOM! KRAASCH!
Nyheten bara faller ner utan förvarning. Men ni som inte läst det på facebook ska nu få veta. Jag flyttar till Lindesberg på tisdag. Vet inte om jag kommer hem emellan, men planen är iallafall att det är träning tisdag och torsdag som jag ska gå på och kommer därför inte tillbaka den veckan. pang på rödbetan bara!
Planen är att jag ska träffa några ur laget innan vi har Kick- Off nästa helg, sedan drar träningarna igång på riktigt på måndagen efter, dagen före skolan.
Usch ja, skolan. Har inte tänkt på att jag faktiskt ska byta klass och bli "den nya". Läskigt! Men ska iallafall få gå mitt program och den inriktning jag ville från början. Samhällsvetenskapliga programmet med inriktning språk. Den inriktningen stängdes i Tierp för att det bara var tre stycken (bland annat jag då) som sökte. Nu löste det sig ju riktigt bra! Ska läsa tyska, spanska, latin, svenska och engelska. Kommer få fullt upp! dessutom så ska jag träna med elitlaget och bara det blir en utmaning i sig. Men det är roligt med utmaningar så vi får väl se hur det går. Ska bli grymt spännande iallafall!!!
Jag vet inte hur jag kommer reagera på all fys- och konditionsträning. Kan ju erkänna att min kondition inte alls är på topp. Sjukt pinsamt bland massa rutinerade spelare, och då menar jag verkligen rutinerade! ska fan höja min spänst med minst 7 cm! jag SKA nå 3 meter inom en snar framtid och axeln ska också bli 100 när jag kommer ner! PUNKT

Jag kommer ju också att bo på ett elevhem med en massa andra sportintresserade, det kommer nog bli riktigt kul! åhh allt blir så nytt och spännande, känns sjukt bra!
Kommer sakna alla härhemma förstås, men jag kommer ju inte vara borta föralltid. Sedan har jag ju plats ifall jag skulle få besök :)
så nu har ni fått en riktig karamell att suga på, ni får gärna kommentera om vad ni tycker! :) 
ses och hörs, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Marina

såååå himla glad (fast ändå lite ledsen eftersom du lännar oss) för din skull! du kommer få så kul där borta! ska lätt komma och hälsa på dig nångång också! puss :))

2011-08-06 @ 21:24:12
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0