Bättre och bättre dag för dag

Nu mår jag prima!
Skolan idag var väl okej, 2/3 lärare som vi hade idag pratar lustigt, ehee. Kommer nog bli störande!
Det bästa är att jag har sovmorgon tills tolv på onsdagar, hihi.
varit in och handlat mat med sara och använde mig av köket för första gången. Vilken miss! Har träffat riktigt sköna människor, både några tjejer och killar. Känns grymt skönt! :) Såg några som lagade tacos och gud så sugen man blev! Så fort jag har ätit upp mina matlådor som jag fick av min kära farmor så ska jag iväg och köpa tacogrejer, kanske till och med kycklingkebab?
Oj detta lät inte nyttigt för att vara idrottare, men kan ju lova att jag kommer äta massvis med grönsaker!
Sedan känner jag att jag börjar få lite av en dialekt, har ju lätt för att ta efter såna, så vi får se om jag slutar med "gnällbältsdialekten" som folk kallar den, haha!
Nu ska jag slå på tv, sopslut det är vad jag är.
Kram på er alla därute!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0