min helg

svullen fot.

två par nya converse. Ett par svarta och ett par vita. ÖVERLYCKLIG
lite häng
kortknäppande

ut och springa hahah

hängde med flisan praktiskt hela helgen, igår mötte bryngan upp oss utanför bion i gävle med sina kompisar. vi gjorde inte så mycket utan pratade mest (eller de pratade och jag satt tyst eftersom jag inte kände nån, haha)
var i gävle hela kvällen och sen bestämde vi oss för att dra hem till mig, men det vart ju liksom inte så dåra.
Nej ni, efter det tog vi bussen till Skutskär och därifrån får vi skjuts ut till Älvkarleö. Hängde där lite grann och tiggde skjuts hem, och de fick vi tillslut.
hängde lite med de sköna folket där innan man stack hem. var hemma till typ 02.00 prick och vi satt uppe till 04.30 innan vi deckade uppe i mitt rum.

idag har det inte hänt så mycket, så ska ut och åka lite nu.
en snabb uppdatering.
hörshej!
puss


p.s. det skönaste uttrycket jag hörde igår var "lugna säj" vilket på "lantiska" betyder "lugna dig". hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0