Hate being a sad story

Nattbandyn var helt okej. Dockså kände jag mig lite smått mobbad (kanske poppis ur en annans synvinkel vad vet jag) när jag bytte sällskap hela natten. Satt mest hos laget Grus. Pris förbästa utklädnad, grattis folket!
På natten sen skjutsade jag hem Mattias och Martin, och vi plockade även upp Emil och hans kompis Fanny på vägen. Jag är en "snel hest" så att säga..
I lörsdags hände ingenting, sov ett bra tag och sen åkte jag och åt middag med saras föräldrar och hon själv. Vart riktigt gott kött och potatisgratäng. Mums!
I går fyllde världens bästa tjej 19 hela år och det firades med att göra stan, äta kinabuffé och sedan bio, 21 jump street. Helt okej film! Vart en sväng till akuten runt 1 på natten också för Saras knä tjafsade. Nu går hon på kryckor igen och jag hoppas bara att hon kommer på fötter snart igen. Så synd om dig finaste!
Idag hade vi tester på specialidrotten vilket var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Ändå kändes det rätt bra på något sätt, med tanke på att jag höll en bra standard trots att jag inte tränat "på riktigt" nu på ett tag. Ska bli skönt och få skaffa mig ett redigt träningschema igen. Känner mig inte så frisk, tror det är en förskylning på G, men får bita ihop för på onsdag är det Coopertest (döda mig och mitt onda knä tack) och jag behöver det resultatet.
Aja, nu ska ni få sova och inte behöva läsa, ni är nog säkert lika trötta som mig.
Godnatt på er allihopa!
Nu går jag och tar livet av mig (inte bokstavligen, är bara så less på allt som händer just nu, gr8 info I know)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0