Estocolmo

Igår var vi som sagt in till huvudstaden och gick på olika besök. Började med en guidad tur på Gripsholms slott (?). Var väl helt okej. Sen åkte vi vidare och vår klass hamnade på armémuseet, det var dock mycket roligare! Spännande faktiskt så ett besök dit är helt klart att tips. Sen hade vi våran fritid då vi gick och åt. Mums! Sen satte sig jag , emme, haifa och Malin på en bar där emme tog en öl och vi andra en läsk. Vart en sväng till subway och köpte kakor innan vi gick vidare. Jag köpte två nya navelsmycken som är en standard när jag är i Stockholm. Gick till stadsteatern och såg en tretimmars föreställning (alldeles för långt för min del) sk spökhotellet. Tur att jag hade Henrik och Hugo som sällis annars hade jag blivit tokig. Åkte sedan med farmor och aje hem vid halv elva och sommaren väl som vanligt vid tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0