Borta bra, men båda bäst

Varit borta i tierp i 12(!!!) dagar och landade igår i lindesberg. Känns bra men samtidigt konstigt.Har hunnit med en del skolarbete också vilket är skönt, och jag hann träffa allt ifrån nya människor till gamla bekantskaper. Highlights var nog tiden med Elle (finaste vännen!), moppeturerna och beachsspelandet med grabbarnab(japp jag åkte lite moppe hemma med, hihi) och nyheterna om att jag fått två sommarjobb. Ett i stockholm v 29 och ett på dragracingbanan hemma. Woop woop!
e mindre roliga sakerna var väl att jag inte riktigt kände mig tillfredsställd med allt som jag vill vara när jag är hemma. Men hann träffa många i släkten så ska väl vara nöjd. Sen var jag till krogen med, japp tillochmed det hann jag. Fick träffa bl.a frida, emma och Carro igen vilket var superkul med tanke på att vi inte pratat under hela året. Yeey! Träffade flera godingar också men dem hann jag inte umgås med så mycket. Hade liksom tillräckligt i huvudet ändå tyckte jag. Stod utan sovplats kl 4 på morgonen men då var det tur att jag hade carro, min ängel!
Fick även höra en del om olika närståenden ang operationer, Erika, jag hoppas verkligen allt går bra för dig och du ska veta att jag håller tummarna för dig! detta fick också mitt humör att strula lite vilket också påverkade veckan lite. 
Men jag hade roligt i helhet så nu är jag tillbaka i Linde igen och ska ta nya tag dessa tre veckor som är kvar, nu ska jag äta lunch innan skolan börjar igen.
Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0