Lönedag!

Fick in min första lön idag någonsin- vuxenpoäng check! Siffran stod på 2.600 kr för de fyra dagar jag var på arenan, dock så drog de av 1200 kr för skatt så mer pengar kommer att rulla in, catching!
Sen fick jag även mina betyg, skönt med MVG i alla idrottsämnen, dessvärre med matte B där jag fick ett IG (observeera att jag inte gick den kursen iår! dumskallar de finns)
VG i resten förutom spanska men det var ingen överraskning. Nästa år ska jag satsa mer på skolan.

Och mamma skickade även efter en ny xperia ray åt mig, yeey! instagram åt mig, ja tack!
Nu ska jag rensa garderoben, sen får vi se om jag tar mig en åktur till farfar. Hörs då.
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0