för dem har tagit stuuuudeeeenteeen, men vi har ett år kvar

hejhej allihopa! igår firades alla studenter och självklart var jag dit. så jäkla roligt för dem, längtar redan gör jag. grattis Johanna, Erika, Alex och Pontus till studenten i Tierp och grattis till Marina, Fredrik och Caroline som tog studenten i Uppsala igår. Helt sjukt att ni har tagit STUDENTEN!!!! var till heartbreak igår pch började kvällen med förfest hos pontus. Frida, Carro och Jenny ifrån förra klassen var där och dessutom Adde som jag senaste såg i öregrund i Augusti. Roligt satt säga! vi klev på tåget där i Örbyhus och där fick jag även träffa Edvina och Julia ifrån förra klassen. Kul att träffa så mycket folk! annars så drog jag Carros tequila-oskuld, dansade röva av ma, drack lite till, träffade folk, fick folk utslängda, hängde på donken och frös ihjäl i väntan på tåget. Jag har även världens bästa pappa som förutom att skjutsa mig till örbyhus skjutsade även hem mig ifrån tierp klockan fyra på natten. Jag älskar dig pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0