Lubeck, Tyskland

Har åkt 150 mil, ätit mycket mat, druckit gott, gått ett antal mil runt i städerna och shoppat loss. semesterkänsla var det här ja! Ätit mat ifrån turkiet, italien, polen, tjeckien, tyskland, kina, asien, vietnam osv... haha :D
Det har hänt så sjukt mycket så jag orkar inte skriva allt, så om det är något ni undrar så skriv en kommis så svarar jag gärna :)
Imorgon bär det av till hansa park i närheten av Lubeck vilket är en stor nöjespark som min bror längtat till. Ska bli roligt faktiskt!
 
Och hittills kan jag konstatera att snygglistat vissa bett om ser ut såhär:
Polen: Både fula män och kvinnor
Tjeckien: snygga kvinnor och heta män
Tyskland: Bitchiga brudar och snygga män hörs gott folk! pusshej
 
lite bilder, ni får mer sen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0