en tankeställare

Hade en sån fruktansvärd mardröm inatt så det var nå hemskt. Dock så var det första natten på länge som jag sov igenom hela utan att vakna.
Denna dröm fick mig att inse hur betydelsefull en viss vän till mig faktiskt är. Det var 14 år sedan ungefär som vi träffades för första gången, och trots att vi har försökt fått ihop det ca fem gånger som barn men vi har nu insett att det inte kommer att funka på det viset så är vi ändå riktigt bra vänner. Tråkigt nog har jag bara inte insett hur mycket förrän nu. Han är en sån fin, snäll, rolig och omtänksam kille och jag älskar honom. Finns ingen som lyssnar och ställer upp som han gör. Helt sjukt. Och detta var ingenting som jag insett tidigare utan jag behövde en mardröm för att väcka tankarna. Fy skäms.
Du vet vem du är, och du ska veta att du alltid kan ringa mig oavsett vad det handlar om.
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0