love is everywhere but it never comes with you

Idag vaknade jag av allt ljud ifrån övervåningen och gick därför upp vid tiotiden. Hade lite huvudvärk bara men det brukar jag ju ha ändå satte. Åkte hem elva för att lämna väskan och prata lite med mamma innan vi båda två tog tåget in till Gävle för att träffa mormor. Vi gick ner på stan och fikade och shoppade lite. Mamma köpte mig ett par skor och en topp, snäll moder jag har och älskar! Vid fem gick vi tillbaka till mormor place innan vi fick skjuts hem av min faster och hennes sambo. Vi åkte hem till oss och beställde pizza, sen kom min käraste vän Elle. Vi såg på gamla filmer, tittade på foton och såg en film vi brukade se på tillsammans förut. Nu ska vi nog sova, men vi ligger och diskuterar med en filur via Heytell, så vi får se hur sent det blir. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0