SM GULD!!!





Bilder säger mer än tusen ord, så tänkte låta det vara så!
Coach gav mig chansen att hoppa in i slutet av setet, hur kul var inte det? Jag blockade matchbollen men tyvärr så hann passaren i HH få upp den, så Nadya fick avgöra den istället. Kommer gräma mig länge över det, men so what egentligen? Jag var där, på plan, touchade matchbollen och vann SM guld. Hur awesome var inte mitt Rookie-år? Två guld och ett brons. Jag är awesome. Mitt lag är awesome!
Efter segeryran i hallen så gick vi till hotellet och festade galet. Satans god mat och väldigt skön stämning.
Jag mådde jäkligt bra hela kvällen och sen gick vi över till Margie (kapten) och hade efterfest. Kulkul!
Fick även reda på att detta bara var början!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0