En riktig man snart det här!

Lillebror stannar hos mig i helgen, och det första han fick göra var att hjälpa mig med mat och disk. Så söt och hjälper till, tror han får en liten chock när jag säger att jag inte har diskmaskin, han som är så van hemma hos sig (eller oss, vet inte riktigt hur jag ska säga det)
Iallafall så var Galan mycket trevlig, har några bilder som kommer upp lite senare här på bloggen. Jag och Fia dunkade sönder till Markoolios låt "Rocka på", haha vi är för sköna!
Hade orientering i två och en halv timme i morse, alltså hela förmiddagen, sen satt jag i en möte-liknande situation i två timmar så jag hade inga normala lektioner, mycket skönt! :)
Nu sover min bror så gott på överslafen så tror jag ska lägga mig jag också, blir en roadtrip imorgon.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0