People always leave

Jag tror det är dags att bryta kontakten med dem hemifrån.
Börja om på nytt liksom.
Det verkar som om det ändå inte finns någon nytta i att ha kvar
vännerna hemifrån när dem ändå slutar beter sig som några.
Ska nog ta och klippa banden, ta fram saxen och bara klippa av.
Då försvinner allt som sårar på en gång.
Två flugor i en smäll.
så hur gör jag?
hur bryter jag kontakten med folk som jag har känt i hela mitt liv?
Tar jag bort vänförfrågningarna på facebook?
Ellerkontakterna i mobilen?
Slutar svara i mobilen?
Skriver ett brev?
Ringer och säger det till dem?
skulle bli en lång lista, dyr räkning...
för det är många jag helst vill slippa.


Kommentarer
Postat av: Erika

Bryter du kontakten med mig, då jävlar! Hehe.. Pössen <3

2011-10-11 @ 15:14:56
URL: http://eerikajo.blogg.se/
Postat av: flis

håller mäd erika, mej får du fan inte bryta kontakten mä gumman;)

2011-10-17 @ 19:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0