det finns två sätt att visa sin styrka: en är att trycka ner, den andra är att dra upp

vist ord ifrån min älskade vän flis. Saknar henne något så grymt! Äre någon jag saknar hemifrån så är det henne.
En riktig vän. En själsfrends. Någon man kan lita på när det gäller. Den person man kan prata och skratta med om och för vad som helst. Snygg och modig, glad och rolig. Allt i samma 165cm-paket. Vi växte upp tillsammans, och förhoppningsvis så följer vi varandra till graven med.
Min vän och syster.
Felice Stenborg.
Jag längtar tills nästa helg då jag ska få träffa henne, då kommer hon till Linde. Lycklig tjej jag är. Jag var till henne ikväll och vi prata en massa skit och fick några skratt. Goda minnen! Och fler ska det bli!
godnatt alla ♥

Kommentarer
Postat av: din flis

haha vad glad jag blir!

har varit lite krångligt på senaste tiden så d blir en ändring :-D älskar dej pälskling <3

2011-11-21 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0