And suddenly I become a part of your past. I'm becoming the part that don't last. I'm losing you and it's effortless

sitter på samhällslektion och sover mig igenom "föreläsningen". Vi ska göra en ny uppsats, again..
jag har ett VG i historia just nu btw, så om jag skriver VG på majoriteten av alla de uppgifter vi har så får jag VG. IN MY F*CKING ♥.
har sovit hos farmor två nätter nu, har lagt mig innan elva båda dagarna och det är ett grymt + för att vara mig! Bror vaknade dock med 38 graders feber och det var ju synd. Tror jag ska köpa med mig nått gott hem till honom. jag är "snel" (som flisan säger)
nej nu ska jag fokusera.
Hejssvejs!
puss



I never knew 
that everything was falling through
That everyone I knew was waiting on a queue
To turn and run 
when all I needed was the truth

Kommentarer
Postat av: antoniafelice

fan heller att du gör!

2011-05-05 @ 10:49:43
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0