Något som jag gör när jag har tråkigt

Jag har insett att min senaste kyss: var helt onödig och pinsam.
Jag lyssnar på: musik och vänner
Jag pratar: väldigt mycket och högt. gärna med en mörk stämma. (y)
Jag tycker om: att skratta och känslan av när det går bra för mig
Jag avskyr när folk:
är sura/arga
Kärlek är: inte på min sida och inget för mig just nu
När jag borstar tänderna: tänker jag på livet i allmänhet
Det sexigaste yrket är: mekaniker, snickare och andra hantverkaryrken som kräver skitiga arbetskläder och bar överkropp (:
Jag är rädd för: de allra flesta djurarter
Den värsta känslan är: när jag misslyckats
Den bästa känslan är: när man lyckats med något bra
Sist jag grät var: för två veckor sedan....
När jag vaknar på morgonen: tänker jag: "äh vad fan, fem minuter till".
Innan jag går och lägger mig: laddar jag mobilen
Just nu tänker jag på att: denna fråga var konstig
I morgon kommer jag: att plugga och träffa släkten
Jag vill verkligen: bli rik och kär. (gärna samtidigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0