5 Juni

vafan gör jag uppe nu? haha har varit vaken i cika en och en halv timme!
på senaste tiden har jag börjat vakna tidigare och tidigare och dagarna blir bara längre. Det kanske är en bra sak?
Jag fattar inte att det redan är juni?! känns som om det var igår man sprang ut ur skolan i ren förtvivlan mot en veckas påsklov.. och snart är det midsommar?! helt sjukt..
Jag har bara lite skolarbete som ska in nu, sen är jag klaaaaar. Kan inte ens tänka mig hur skönt det kommer kännas .
Funderar på att ta en spontanare till Gävle lite senare, så får se om jag får något sällskap eller om jag måste åka själv. någon måste ju ha mobilen på sig? Bikiniöverdel och solbrillor ska inhandlas!
Har haft en awesome långhelg annars, dock med för lite sömn. ska ordna upp det tills på tisdag så jag inte somnar de 4 SISTA DAGARNA i skolan ;)
fick en underbar idé helt plötsligt, ska ta en promenad först nu jag!
hör av er på mobilen om ni också vill ta en spontanare till Gävle :)
hejssvejs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0