The more you care the more you have to lose. I really didn´t deserve all that bullshit you gave me

blir så less på folk som hela tiden ska förstöra. Kommer jag aldrig kunna umgås med er igen utan att ni påminner mig hela jävla tiden? tack för den, ni förstörde en stor del av gårdagen..



hade en trevlig midsommar igår, visst finns det några "party-poopers" men hade trevligt sällskap annars. Nästa år blir det väl lite mer moget hoppas jag, ehee.
måste verkligen byta vänskapsomkrets känner jag, dessa idioter funkar ju inte att vara med (a) haha! ♥
har tappat bort min jeansjacka också, så om någon vänlig själ skulle lyckas hitta den så får ni gärna höra av er! :)
helt slut i huvudet nu, så ska ta en mysdag med flisan, skönt!
ha en bra midsommardag!
hejssvejs
sommarbild på mig och Carro får stå för dagens väder :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0