I was the one who was right all along

tjena mittbena! sorry för den taskiga uppdatering men så äre när man är upptagen.

Var te badet igår och fint var det! massor av prat och beachspel, hur kul som helst! :)
slutade tidigt så tog tvåbussen hem, mötte upp Carro och åkte hem te mig för att byta om till bikini.
Carro och jag snackade skit och tog sällskap ner till badet och försökte dränka killarna, men hur gick det? jo, inte alls..
Sen drog carro så jag och grabbsen spelade lite beachvolley efter mycket tjat, kan ju säga att mitt lag (sebbe, ralle, henke) vann efter ett underläge med 0-1 och slutligen vann med 2-1 i set. gryyyymma ;)
åkte hem och skrev sedan klart en uppsats innan det var dags att träffas igen. Jag, bror, lindahl, stoffe, jesper, sebbe och henke chillade lite på altan hos mig innan det var dags för alla och dra hem runt 22.30. Skickade in resten av uppsatsen och sen gick och la mig.

Idag försov jag mig så jag tog 9 tåget in till skolan med jesper, hängde där ett tag och fick reda på fler betyg som man kommer att få då. Kan ju säga att ett VG i samhäll trodde jag aldrig att jag skulle få, men tjohejsan! :D
Jag och Jenny bytte våra skåp mot andra, så nu är man omflyttad. heheh.
Mötte upp alex i korridoren med och jag slutade tillräckligt tidigt för att vi skulle kunna ta 11.25 bussen hem.
Åkte hem och svalkade mig med glass och saft innan alex dök upp igen efter några timmar och snart bär det av mot Aspen i tierp för att kolla på när 95:orna avslutar grundskolan. I remember when it was me...


sådärja, UPPDATERAT :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0