Ett tips till en f.d

vi har återgått till steg 1, att endast vara lagkamrater igen. Jag tycker du borde se dig om och försöka förstå i vilken sits du är i nu och vem som verkligen fanns där hela tiden. Om slutet blir som jag förutspått, så önskar du nog att jag varit den du valt istället. Men, du var för blind helt enkelt. anklagar dig inte. Jag tycker bara att du borde lite på det som sägs. På så vis kommer du nog leva lyckligare.
Jag vet att du läser detta, och eftersom jag inte får säga det till f2f utan att bli anklagad för sabotage, så får du skylla dig själv att du läste detta.
mer kan jag inte göra.


Saknar din röst, ditt "förra" jag. Du skulle aldrig bli som henne, men med henne kan jag fortfarande prata med utan att andra får reda på det.
jag älskade dig.
over&out
vi slipper ju ses på lovet om vi vill. tänker inte vara ivägen mer. kan ju inte ens se dig i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0