kung!

middagen var helt okej, åt tacos med herrlag(en) och damlaget. mums!♥
Efter middagen drog jag, madde, marina och erika till hemköp, där jag köpte energidricka och de andra köpte lite annat mojs :)
När vi kom hem till Mia på en liten "efterfest" så var Mia och jenny redan där. Vi satte oss och skulle spela, och då dyker både Jocke och Mange upp och spelar med oss. Kan ju säga att jag sänkte ner mitt lag ordentligt, men jag kunde några ord, haha!
Vi pratade och gjorde några sanning- och konsekvenskort, sen runt halv tolv blev jag hämtad av farmor och bror. Sen åkte vi hem och jag la mig och började kolla på one tree hill från början, haha!

puss på er alla volleybollare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0