palla må dåligt

legat nerbäddad i sängen och funderar hela dagen. Inte gjort ett dugg förutom lite historia. Åkte med pappa runt åtta och hämtade böcker men det hade man tydligen ingen nytta av ändå. ska försöka skriva engelskan iallafall.
har haft ständigt illamående hela dagen så jag väntar på att pappa ska komma hem med bror och mat så man inte svälter ihjäl. det jobbiga är att man inte vet om man känner illamående eller om man är hungrig. hum..
aja.
Nu ska jag försöka komma igång :)
imorgon blire Tierp, Gävle och Uppsala. Vare sig jag är sjuk eller ej. Har ingen träning och det är ju ganska bra i för sig eftersom då kan jag ligga hemma och ta det lugnt.
får se om det blir nått mer bloggande idag!
hejdå :)

darkness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0