I just love the way you´re saying my name

kollat runt lite på datorn angående volleybollstipendier. Känner att jag har något att sikta på. Det är ett mål. Inte lätt, men heller inte omöjligt. Fått en del bra kommentarer och en del positiva peppningar. Så kanske det går.

var hemma mesta delen av dagen idag. Elle kom förbi och vi såg lite på filmer som vi gjorde när vi var små. Det var kul! Kommer ihåg det som igår.
Sorterade ut min garderob också eftersom jag beställt så mycket nytt, ska lägga in lite bilder senare!
Det blev fyra icakassar som försvann ut ur min garderob, två av dem gick till Elle, sen resten ger jag till välgörenhet eller slänger. Känner att jag vill göra lite bra saker just nu!

efter att Elle hade åkt så åker jag in till min gamla skola Engelska skolan i Gävle tillsammans med min granne som ska börja där i sexan. Träffade en lärare som jag på nått vis saknar, så medan jag berättade lite om mina framtidsplaner så fick jag öva på mitt engelska uttal, hehuu.
Ångrar inte en minut som jag gick där på skolan tror jag, hittills det bästa jag gjort!
Efter det så åkte vi hem och nu sitter man här.

Imorgon blir det en städdag tror jag, för usch hur det ser ut på mitt rum!
ha det bra ni andra.
puss


skaaaaaabb, men men (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0