Vakna i skräck

Inatt vaknade jag av en ruskligt läskig mardröm. Inte ofta som jag har såna, faktiskt så var det ett tag sen. Och jag har nog skrivit förr vilka som är mina fobier, och en av de största är ju då ormar, speciellt de i vattnet. Varje sommar har typ varit så att vare gång jag ser en orm i vattnet så har jag slutat bada den veckan, helt sjukt. Inatt vr en sån dröm som jag vaknade av med ett ryck och började skaka. Ni får tycka att jag är hur töntig som helst, men detta är något som verkligen skrämmer mig, och själklart så var min familj inblandad. Hualigen!



Nu ska jag fara iväg till skolan, ska ha morgonträning i cirka en halvtimme sen måste jag gå för det är lucia vid niotiden. Idag blir nog en rätt trög dag så jag får hoppas att jag håller mig vaken.
Nu knackar det på dörren, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0