I wont be here for so much longer

skolan gick rätt så bra idag. Hade ett engelskaförhör som gick bra för att inte ha pluggat inför det. Sedan slapp jag att vara med på engelskan och svenskan så jag stack hem för att plugga vidare. Smart där!
nu måste jag dra på träning så jag hinner tejpa axeln och min stukade tumme.
ha det!
btw, stukade tummen i fredags, för er som vill veta mer, och igår tejpade jag den inte just för att jag trodde det var bra, men såklart så stukade jag den igår med. Så ett tips till er, tejpa ALLTID tummen om ni stukat den tre dagar innan ;)
kram!

Kommentarer
Postat av: erika

jag saknar dig förjävla mycket. det är helt sjukt! äh, det finns inget att vara avundsjuk på :) träna stenhårt och bli bäst i hela jävla sverige nu, den biffen kirrar du utan problem! puss. <3

2011-08-30 @ 22:53:05
URL: http://eerikajo.blogg.se/
Postat av: Aje & Bittan

Hallå där vad menar du vill du inte vara kvar där nere eller har jag missuppfattat din engelska ??

Häng i vi kommer snart. Aje & Bittan

2011-08-30 @ 23:07:22
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0