If you love me, say it. If you trust me, do it. If you want me, show it. If you need me, prove it.


Har blivit lite beroende av dessa bilder. Fick tips på en sida av felice♥ och nu sitter man och bläddrar igenom det igen. så beroendeframkallande!
Hon har precis åkt hem och jag ska nog se på Fucking Åmål. Har inte sett den än men folk säger att den är bra. Jag och felice bestämde oss för att mötas upp en gång till nu i veckan så hon ska få slinga mitt hår, så nu är det inte mycket mer ledig tid i veckan för mig heller.
ska äta middag med familjen ikväll och prata ut. låter som någon terapigrej men det är skönt att göra sånt ibland.
sen väntas det kvällsäventyr.
får se om jag bloggar något mer ikväll, annars hörs vi imorgon!
pusshej

Kommentarer
Postat av: Marina

du vill inte dela med dig vad sidan heter kanske? (a) hihi puss

2011-04-20 @ 23:38:55
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0