Hello thursday´s followers!

Spanska nationella som gick åt helvete för att läraren inte kan svenska och säga uppgiften ordentligt. Efter det vart den en fem timmars håltimme ! Findä! jobba på brännan så man blir snygg och brun till sommaren, för DEN sorten av "beach 2012" tror jag på, haha ;)
Gick också åt lunch med mina håltimmars-polare tilda och jacob. Gratis resturangmat sitter bra fint de :)
Sen stekte vi någon timme till innan min idrott (brännboll) där jag fick steka lite till. Efter det spelade jag och ett riktigt roligt gäng beachvolley, askul!
Nu sitter jag här röd och fin och ska väl snart ta och göra mat. Blir väl lite plugg ute i det sköna vädret sen. Vi får la se helt enkelt!
Dagens roligaste var nog mitt och carros telefonsamtal. Pratar om jobb i sommar och inser att vi troligen ska på samma introduction men jag har inte fått reda på några tider eller så än, och sen ringer elefonen med ett okänt nummer och jag tar det samtalet istället, så visar det sig att det är jobbet som ringer och berättar om mötet, haha! vilket tajming. Så då har jag en arbetskamrat i sommar, och det kommer nog bli awesome. :D

Nu ska jag sätta igång!
hörsrå
puss på er mina kära läsare

Lite bilder från idag :)



första doppet idag också, klart värt att nämnas!

Ser ni brännan? jag känner den iallafall.... efter ca 5 timmar i solen!


Denna sista bild är ifrån igår då jag och tilda lekte gladiatorer, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0