Underbara, soliga lördag!


Var på krogen igår (no worries, drack ingenting!) och dansade rumpan av mig tillsammans med ett gäng härliga brudar ifrån skolan. Så kul! Synd bara att det finns en massa äckliga typer som ska hålla på och kladda hela tin, vilket förstör stämningen lite. Iallafall för mig som var medveten om det, mina vänner var fulla och glada så dem brydde sig ju inte direkt, haha! ♥ Hamnade väl i säng vid halv fyra inatt, inte okej. men roligt hade vi!

Kom nyss hem ifrån ett möte på skolan iallafall(ja jag var i skolan på en lördag klockan tio!) angående polen-resan. Ska bli så kul!
Nu ska jag städa undan lite skit i lägenheten för min familj är påväg hit. Vill ju inte att det ska se lika hemskt ut som förra gången. Haha.
Måste skynda mig nu!
hejssvejs

har köpt vääärldens skönaste och snyggaste byxor åt min lillebror. Sån tur att han börjar växa nu så jag kan ha hans snygga kläder, hihi.
tur att jag älskar honom så mycket att jag köper snygga kläder till honom, orange och svart = Göööschnyyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0