Someone said "semifinals"!?

Första säsongen i elitserien för lilla mig, och vi har tagit oss ända till semifinal!! Hur awesome är inte vi?? Nu ska vi möta serietvåan Katrineholm och det kan nog bli en mycket spännande fight om finalplats.
Dessutom så vann även Gidslaved vilket var en skräll eftersom serieettorna Engelholm har gjort en väldigt bra säsong. Tror verkligen på att Gidslaved tar sig till final och jag hoppas ännu mer på att vi kommer stå på andra sidan nätet.
OCH även Brynäs tog sig till semifinal och Tierp vann mot de obesegrade Linköping. Vilken onsdag!!
Nu ska jag packa det sista och göra iordning lite frukost tills imorgon då jag far tidigt. Ska hem förstår ni. Köra lite bil vetni, awesome! :D
Nu ska jag kila, och även försöka ge er fler uppdateringar med bilder. Får ta mig en sån när jag kommer hem imorgon. Ska träffa fina vänner förhoppningsvis. Hihi.
Ha det bra och godnatt på er, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0