Kompis det går bra nu!

Sorry gott folk
Har helt enkelt inte haft tid med bloggen på ett bra tag. Känns som om skuldkänslorna var påväg att välla över.
Iallafall, så har jag varit hemma hela veckan tills igår, för att plugga den satans körkortsteorin.
MEN, det var värt det. För igår åkte jag in till Örebro och skrev upp and guess what? JAG HAR KÖRKORT! :D Alltså den känslan, helt otrolig!
Fick köra hem en bit för Jonas (som varit min chaufför hittills) och det kändes så FEL. Precis som folk sagt att det ska kännas. Och jag glömde väl en del regler och så, och visst gick det fort ibland (inte över hastighetsbegränsningen dock!) men det var för att jag var nervös men det ska snart gå över.
Idag hade jag morgonträning och efter det så hade jag tydligen inga fler lektioner så jag gick hem.
Sov i tre/fyra timmar, så nu ska jag städa. Ikväll kommer familjen igen :)
Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0