I took a chance, maybe I´m crazy but I´ll never regret

Trots mitt ointresse denna vecka för bloggen så har jag några trogna läsare, och det är för er som jag sätter mig ner och nu gör denna uppdatering. För ärligt talat så orkar jag inte, men men!
I helgen for jag iväg till Arvika med U 19 laget. Vi vann endast en match och det var emot arrangörerna (ändå något!) så vi gick tyvärr inte vidare vilket sög. MItt sista u19kval. Dock så hade jag mycket roligt eftersom nätet var på 2.18, och för er som spelar volleyboll och vet att 10 cm gör ganska mycket så förstår ni hur kul jag hade. Hihihih. Vi hade som sagt väldigt roligt ändå och det är bara att tagga om tills nästa år i u21 då förhoppningsvis även Sara är tillfrisknad och spelbar ;)







Och i söndag for vi iväg med halva laget sjukt och spöade Katrineholm i första semifinalen med 1-3. Awesome?!
Låg hemma sjuk igår, troligen smittad, och fortfarande inte helt frisk, men ska ju till la Polen idag. hihihi
På tal om det så måste jag börja avsluta packningen :)
hörs!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0