why couldn't we just stay together? I miss you

Dag 6: 5 sanningar om dig själv
Dag 7: 5 favorit låtar
Dag 8: Bild på en tid du saknar
Dag 9: En bild från din förra sommar
Dag 10: Gammal och ny bild på dig själv
Dag 11: Msn profilbild
Dag 12: 5 mål i livet
Dag 14: En puss- eller krambild
Dag 15: Favorit citat
Dag 16: Bild på dig och dina syskon
Dag 17: En bild som för mig betyder kärlek

1. Jag är beroende av min mobil och musik, och då menar jag verkligen BEROENDE
2. Jag hatar svek och lögner, eftersom båda har blivit väldigt uttjatade hos mig
3. Jag har dåligt självförtroende och har även svårt för att ta emot komplimanger
4. Jag har klaustrofobi och är extremt höjdrädd
5. Jag måste pussa båda handlederna när klockan står på likadana siffror, tex 10.10 och 18.18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0