We were young and free





Bara för att vi alltid har roligt tillsammans. Första bilden är från i somras då vi var i Öregrund, visst det blev kaoz, men vi var med om det tillsammans och hade också roligt. Synd att konsekvenserna blev som de blev.
Den undre var jag bara tvungen att lägga in, HUR fula är inte vi här?! som vanligt, vi är rikiga linslusar.
Jag saknar dej min hest...♥





Dag 4: En bild som alltid får mig att le
Dag 5: Dagens outfit
Dag 6: 5 sanningar om dig själv
Dag 7: 5 favorit låtar
Dag 8: Bild på en tid du saknar
Dag 9: En bild från din förra sommar
Dag 10: Gammal och ny bild på dig själv
Dag 11: Msn profilbild
Dag 12: 5 mål i livet
Dag 14: En puss- eller krambild
Dag 15: Favorit citat
Dag 16: Bild på dig och dina syskon
Dag 17: En bild som för mig betyder kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0