Today I did felt like I wanted to do nothing

Idag var jag helt slut som artist. Orkade inte träna imorse för mina knän, men jag var med och spelade fram några gratisbollar iallafall. Hade frukost, ryska, lunch, svenska, hål och sen gym. Värd dag? inte direkt. Gick hem, Sara skulle färga mitt hår till några nyanser ljusare (valde ljusblont) men nyansen blev densamma som jag redan har så där slängde jag 60 spänn i sjön typ, pluggade, somnade vid 6 med skolböckerna runt mig och vaknade vid halv 8 igen. Trodde seriöst jag skulle komma försent till skolan och fick panik, men insåg att det inte hunnit bli natt än ;) haha tönt jag är!
Jacob kom ner och bjöd upp mig på pannkakor med äpplen och kanel, helt okej gott faktiskt. Nu när jag flyttat hemifrån så tar jag alla tillfällen att bli bjuden på mat, annars kommer jag väl svälta mig själv vad jag har förstått.
före- och efterbild. Lite ovärt att slösa pengar på. Usch så irriterad!
Ska sova nu, men ni därute får ha det så bra! kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0