Let´s see if anything will change

Min farmor är den person som vet mest om mig, och är också en som jag värderar väldigt högt på min lista. Det är nästan alltid som jag ringer henne först om det finns något att berätta, bara för att jag vet att jag kan lita på henne. Jag älskar henne och hennes man något så grymt och det är något som jag alltid kommer att göra.


Dag 2: En bild på en person som vet mest om dig och en kort beskrivning
Dag 3: En av de viktigaste personerna i ditt liv
Dag 4: En bild som alltid får mig att le
Dag 5: Dagens outfit
Dag 6: 5 sanningar om dig själv
Dag 7: 5 favorit låtar
Dag 8: Bild på en tid du saknar
Dag 9: En bild från din förra sommar
Dag 10: Gammal och ny bild på dig själv
Dag 11: Msn profilbild
Dag 12: 5 mål i livet
Dag 14: En puss- eller krambild
Dag 15: Favorit citat
Dag 16: Bild på dig och dina syskon
Dag 17: En bild som för mig betyder kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0