If you asked me how I´m doing I´d say I´m doing just fine

Trött på alla idioter det finns, och på denna för***** söndagsångest som jag har. Mår riktigt illa. Ser saker på internet jag inte vill se också, och jag blir bara så less. Det får mig att känna mig ensammast i världen. PÅ ett ungefär. Hade en grym helgmen den pratar jag nog mer om senare "idag".
Finns en brud jag skulle vilja nattprata lite med, men hon och jag börjar tappa kontakten helt. Det som gör mig så ilsken är att hon alltid får mig att känna mig så för***** värdelös.
Sorry gott folk, detta nattinlägg var inte ett av de mest gladaste, men life´s a bitch som vi alla måste stå ut med. Ha det bra !
Skola imorgon. fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0