Grand Prix 2012!

Det vart en bronsmedajl i årets Grand Prix för Lindevolley. Woop Woop! För mig så är det ganska stort, med tanke på att detta är första året för mig i elitserien någonsin, och dessutom är jag 17, så jag känner mig ganska hedrad och NÖJD. Två guldmedajler och en bronsmedalj är inte dåligt, hoppas på en SM medajl också men det kommer längre fram!
eftersom det bara var två stycken ifrån vårat lag när prisutdelningen pågick så fick de också representera oss.
Kajsa och Anna!

Iallafall så åkte jag och Tina mot Gävle direkt efter matchen, och jag gjorde helgen mycket mer värd genom att ta med mig Sara norrut. Ska visa henne mina hemtrakter och det ska bli så kul! Tur att vi har samma humor... ha-ha!
Kommer uppdateringar senare och förhoppningsvis några fler bilder!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0