back to school, damn we're cool

Tro mig fan att jag överlevde specialidrotten imorse! Glad tjej! Trots att det var ''dödens hinderbana'' som vi kallade den. Asjobbig verkligen, jag kände bokstavligen blodsmak i munnen och fot bränns fortfarande. Lite annat än hemma i Tierp. Det var häckhopp, kullerbyttor, sprint, plintar, kaninskutt och ja gud vet allt. Men sjukt kul att jag klarade av det, trots att axeln nästan hoppade ur led. Aja. Nu är det film under spanskan som gäller, knäpp film förstås, sen ska jag återgå till ryskan. Mest spännande blir det att påbörja psykologin senare. Hoppas jag inte blir besviken! Nu får ni ha en bra dag, det ska nog jag ha. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0