are you ready?!

Igår kväll blev awesome! Fick skjuts till Gävle av Freja, jossan och Ashley. Det tog oss ca 2.5 timmar att åka vilket var helt okej. Fick grogga lite i bilen för att komma lite i stämning, men det gick fint det med. Kom fram till heartbreak vid halv tolv och då mötte jag upp marina och Erika utanför. Vilka härliga brudar! Vi dansade rövarna av oss på dansgolvet och tog även några shots och drinkar. (med det så tal så kan jag passa på att tala om att jag vette fan vart alla mina pengar tog vägen!) iallafall så stannade vi där tills tjugo i två då jag, marina och Amanda drog till donken (som jag insåg idag att jag hade kvar i väskan) sen väntade vi på bussen i en halvtimme. Träffade några sköna typer utanför heartbreak, och så flirtig som jag är så fick jag grabbarna att åka buss istället för tåg (vilket även hade varit min plan ifrån början, men orkade inte vänta i två timmar) och då fick jag något att luta mig emot på bussen hi hi. Kom hem till marina vid halv fyra och då la vi oss i sängarna och deckade nästan direkt (marina smsade med en filur en stund vilket fick mig på bra humör). Det var min kväll och jag är rätt nöjd över den, tråkigt med ett blogginlägg utan styckeindelning, men får posta lite bilder ifrån kvällen när jag kommer hem ifrån mormor där jag är nu, och berätta lite vad jag gjort idag , som alla tråkiga bloggare gör ;) kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marina

tack för kvällen darling!! lär vi göra om <3

2012-01-28 @ 19:18:16
URL: http://marinablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0