time to recover!

Mina kära föräldrar tog med massor av små och användbara prylar. Bok, handkräm, skor, vetekudde osv. Så nu ligger jag i sängen och kurerar mig med kudden på magen och ett glas Cola på nattduksbordet. Har inte skrivit något här på bloggen så detaljerat, men var till akuten igår med magen och lider av något slags magvirus, låter hemskt jag vet. Men tuff som jag är (eller dum som andra säger) så tränar jag ändå. Och jag menar om jag ändå inte smittar så vad har jag för anledning att inte spela volleyboll? Just det. Och eftersom min envishet lönade sig då jag fick hoppa in under matchen idag så tänker jag inte ge upp. Fan heller! Så nu ska jag lägga mig under täcket, se en film, dricka ett glas Cola och värma magen litt. godnatt ni andra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0