jobbigt idag...

Jag gillar inte måndagar... Jag får fortfarande små hemlängtan-känslor just efter helgerna och det känns i hela kroppen. Usch. Och eftersom smkvalet denna helg Inte gick som planerat så är jag ganska seg idag. Ringde pappa imorse innan specialidrotten och när han frågade vad jag ville egentligen så kunde jag inte svara. Finns det någon självklar anledning till att sakna sin familj? Jag bara gör det och ibland förvånar det mig att jag fortfarande känner såhär efter 7 månader. Helt sjukt. Jag är otroligt sällskapssjuk också har jag märkt, tur att jag har Sara i elevhemmet som är densamma. Nästa vecka hade jag verkligen velat ha besök, men tyvärr så kunde inte min släkt, så får helt enkelt klara mig. Har match i Sollentuna i i helgen däremot så jag kommer få träffa dem ganska snart. Nu ska jag genomlida ryskan, psykologin och bilden, innan jag går till träningen. Ikväll tar jag det lugnt, och förhoppningsvis så blir morgondagen bättre. Har hört rykten om bowling, och jag hoppas att ryktena stämmer. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0